KOSZYK JEST
PUSTY

+48 793 446 214

sklep@topslang.pl

Reklamacja towaru

Logo topslang

Reklamacja

Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. 
Jednak w przypadku wystąpienia usterek, prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu e-mail: sklep@topslang.pl

Sklep Internetowy odpowiada za wady Produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
1. Powiadom nas o wadzie najlepiej mailowo. 
2. Opisz wadę oraz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji.
3. Zapakuj bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie. 
4. Dołącz do paczki formularz reklamacji do pobrania poniżej. Ułatwi to identyfikację zamówienia i przyspieszy całą procedurę. 
5. Dołącz dowód zakupu – np. paragon/fakturę 
6. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres:

Artiner, Os. 60-Lecia 2/17, 83-200 Starogard Gdański

7. Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji powiadomimy Cię o rezultatach jej rozpatrzenia.

PDF Pobierz druk reklamacyjny

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl